دلم تنگ است...
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
جمعه 22 آذر 1392برچسب:, :: 1:35 ::  نويسنده : reza

 دلم تنگ است برای صدایت

 

 برای نگاهت .....

 

 برای چشم هایت......

 

 برای خنده هایت .....

 

دلم تنگ است برای حرف هایت.....

 

دلم تنگ است  .....

 

برای اغوشت.....

 

 این دلتنگی ها تنها دراغوشت خلاصه میشود وبس!!!!!

 

دلم تنگ است برای بودن باتو....

 

راه رفتن باتو .....

 

خندیدن باتو ....

 

گریه باتو ....

 

زندگی با تو ...آه که نمیدانی 

 

دلم تورا میخواهد دلم دل

 

چیزی که دیگر نبودت را نمیتواند تحمل کند

 

خسته است از دوریت از نبودت

 

دلم...... تورا میخواهد....



www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

playful girl
ساعت15:07---22 آذر 1392


نیکتا
ساعت12:40---22 آذر 1392
رفیق مثل کفش و رفاقت مثل جادس, چقدر سخته وسط جاده بفهمی پابرهنه ای...

mohadeseh
ساعت12:09---22 آذر 1392

شهامت می خواهد
دوست داشتن کسی که
هیچوقت
هیچ زمان
سهم تو نخواهد شد !



*راضیه*
ساعت11:48---22 آذر 1392
جمله ی زیبایی بود افرین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان